donderdag 24 februari 2011

Weer een geweldige dag!

Vandaag weer een geweldige dag voor de afwisseling..

We zijn begonnen op het IBRCE park waar we niet erg veel vingen, wel een mooie volwassen man witte kwikstaart. We hebben wat netten gerepareert en wat bosjes geknipt. Hierna zijn we met Tammo en Fabian in de omgeving wezen vogelen. We begonnen bij de K19 zoutpannen waar we een prachtige Havikarend zagen zie hier de foto

Ook nog een foto van de Steppearend die gister prachtig overkwam!

We zijn na de zoutpannen de bergen ingereden waar het echt zooo gaaf was! Nog nooit zon stille plek meegemaakt! En wat een prachtige rotsformaties, ik ben verliefd op dit land. We hebben nog helemaal geen vervelende dingen meegemaakt zoals op veel forums te lezen is. De politie/leger controles vallen ook harstikke mee we zijn nog nooit aangehouden of iets dergelijks..

Morgen staan we om 02.30 op om een trip te maken richting het noorden! Ik weet daarom niet ofdat ik morgen nog genoeg kracht heb om een verhaaltje te maken maar dat houden jullie nog tegoed net als vele andere mooie fotos!

Gegroet

2 opmerkingen:

  1. Hoi Teun,

    Daar was ik al bang voor...dat je daar verliefd
    zou worden.Gelukkig heb je nog heel wat weekjes
    om Israel beter te leren kennen.
    Geniet van elkaar,ha ha..!
    Groetjes v mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of ik genoeg kracht heb..........
    Ge bent Gerard Joling nie.
    Kijk maar hoe het gaat !!
    Heb respect voor jou.

    Groetjes,
    Ton.

    BeantwoordenVerwijderen